Commissies

Bestuur

 

Voorzitter Bernie Schlepers voorzitter@fcklazienaveen.nl
Penningmeester Hans Hemel penningmeester@fcklazienaveen.nl
Secretaris Lida Peters info@fcklazienaveen.nl
Vrijwilligerszaken Jos Plas vrijwilligerscoordinator@fcklazienaveen.nl
PR & Communicatie Luuk Dobbe communicatie@fcklazienaveen.nl
Accommodatie Leroy Stegeman accommodatie@fcklazienaveen.nl
Algemene zaken Marc Brinks wedstrijdzaken@fcklazienaveen.nl 

 

Accommodatiecommissie
De mannen van de accommodatiecommissie verrichten werkzaamheden op en aan het terrein en de gebouwen van FC Klazienaveen. Ze zorgen er voor dat de velden elke week bespeelbaar zijn door het onderhouden van de velden zoals grasmaaien, rollen, beregenen en het trekken van de lijnen.
Naast het speelklaar maken van de velden zijn er nog talloze andere klusjes die worden gedaan. Denk hierbij aan het netjes houden van ons hele sportpark, het onderhouden en schoonhouden van de kleedkamers, het dagelijks inruimen van de oud-papiercontainer, het beheren, repareren en onderhouden van de ballen en andere materialen, en nog veel meer.
De mannen van de accommodatiecommissie kunnen altijd hulp gebruiken bij het onderhoud aan het terrein en de gebouwen. Dus, vind jij het leuk om jouw steentje bij te dragen, aarzel dan niet en geef dit door aan de accommodatiecommissie.
Commissieleden: Richard Mensen en Gert Post.

Contact: accommodatie@fcklazienaveen.nl

Voor materialen kun je je melden bij Gerrie Lubben (materiaal@fcklazienaveen.nl).

 

Activiteitencommissie
Het doel van de activiteitencommissie is het versterken van de binding met en tussen de (met name jeugd-) leden van onze vereniging. Het is daarbij van belang dwarsverbanden aan te brengen over al de geledingen van de vereniging. De commissie hoopt op deze manier de betrokkenheid van de leden bij de vereniging te bevorderen en de goede sfeer binnen FC Klazienaveen te stimuleren.
De doelstellingen worden bereikt door het organiseren van diverse activiteiten. Dit kunnen voetbalactiviteiten zijn, maar ook andere -niet direct voetbalgerelateerde- activiteiten, waarbij de leden met elkaar in een ontspannen sfeer samenkomen. Bij de activiteiten kun je denken aan het jeugdkamp, Koningsdag en het Sinterklaasfeest. Daarnaast staat de activiteitencommissie altijd open voor andere leuke activiteiten en ideeën.
Heb jij leuke ideeën die we met/voor onze leden kunnen doen? Laat het ons weten.
Commissieleden: Miriam Linneman, Sylvia de Groot, Brenda Karperien, Aniek Hulst, Inke Sok, Aafke Bijl en Nathalie Post

Contact: activiteiten@fcklazienaveen.nl


Kantine

FC Klazienaveen beschikt niet over één, maar twee gezellige kantines. De -alcoholvrije- jeugdkantine, waar iedereen van harte welkom is voor een vers gezet kopje koffie, (sport)drankje, snoep, chips, broodje of snack.
In de seniorenkantine, ook hier is iedereen uiteraard van harte welkom, hebben we een iets uitgebreider assortiment en alcoholhoudende dranken (voor de bezoekers van 18 jaar en ouder).
De kantines worden gerund door Arjan ten Heuvelhof. Hij kan bouwen op een mooie groep ervaren vrijwilligers, aangevuld met versterking vanuit onze seniorenteams.
Lijkt het jou ook leuk om deel uit te maken van dit gezellige team? Vraag aan de bar naar de mogelijkheden of stuur een berichtje per mail.

Contact: kantine@fcklazienaveen.nl


Kledingcommissie

Onze kledingcommissie is de drijvende kracht achter al onze goedgeklede spelers.
Alle teams worden ieder seizoen voorzien van wedstrijdkleding en daar bovenop de trainingspakken en kledingtassen voor alle jeugdleden. En wanneer het seizoen voorbij is, wordt alles uiteraard weer ingenomen, gecontroleerd en voor het nieuwe seizoen klaargemaakt. Ieder jaar weer een gigantische uitdaging maar gelukkig zijn de dames niet bang voor deze uitdaging!
Heb jij, tijdens het seizoen, een kapot, vermist of te klein (wedstrijd)kledingstuk? Neem even contact op met Gea Linneman of Marjan Veldman om de mogelijkheden te bespreken.

Contact: kleding@fcklazienaveen.nl


Sponsorcommissie

U kunt ons bereiken via sponsoring@fcklazienaveen.nl
Commissieleden: Tim Groote, Mark de Jager en Iwan Lambers.


Supportersvereniging

De supportersvereniging organiseert activiteiten, zoals carbidschieten, een puzzelwandeltocht en een feestmiddag 0f -avond.
Daarnaast ondersteunt de supportersvereniging de vereniging op financieel gebied, zoals bijvoorbeeld bij de aanschaf van nieuwe televisies en het patatje aan het eind van het seizoen.
De supportersvereniging bestaat uit Henk Eikens, Kast Herder, Peter Karst, Daniela Bruinewoud, Inke Sok, Romy Pruim, Bradley Tingen en Jesse Habing.

Contact: supportersvereniging@fcklazienaveen.nl

 

Technische commissie
Jeugd: – tcjeugd@fcklazienaveen.nl
Stefan Hemel
Martin Posthuma

Jeugdcoördinatoren: jeugdcoordinatoren@fcklazienaveen.nl
Herman Kracht
Erwin Zwart (t/m JO13)
Ronnie Peters (JO15 t/m JO19)

Senioren:
Prestatie vanaf JO17: tcselectie@fcklazienaveen.nl
Martin Bauerhuit
Nick van der Sleen

Vrouwen – tcvrouwen@fcklazienaveen.nl
Martin Posthuma

Overige senioren –  tcsenioren@fcklazienaveen.nl
Martin Posthuma

G-Voetbal – gvoetbal@fcklazienaveen.nl
Erik Kamp

Wedstrijdzaken

Wedstrijdsecretariaat
Het wedstrijdsecretariaat probeert wekelijks in nauw overleg met zowel scheidsrechters als accommodatie de planning rond te krijgen. De vereniging hanteert sinds november 2021 een speciaal wijzigingsbeleid, waarbij wedstrijdwijzigingsverzoeken die 1 dag voor de speeldag binnekomen in principe niet meer in behandeling worden genomen. De gehele week wordt er met man en macht geprobeerd de planning vol te krijgen en dit nieuwe beleid moet late afzeggingen en onnodig werk voorkomen.

Contact: 0611615585 of via wedstrijdzaken@fcklazienaveen.nl

Scheidsrechters
Het is een cliché, maar zonder scheidsrechters geen wedstrijden. De vereniging heeft de beschikking over een groot aantal gediplomeerde scheidsrechters. Dat moet ook wel, want wekelijks worden er meer dan 20 thuiswedstrijden afgewerkt.
Geert van Dijk (senioren) en Marcel Reuvers (junioren) proberen elk weekend de planning rond te krijgen, zodat zoveel mogelijk wedstrijden door een opgeleide arbiter van leiding kan worden voorzien. Helaas lukt het niet altijd om de planning voor 100% rond te krijgen. Informeer daarom voorafgaand aan een wedstrijd altijd even wie de scheidsrechter is.
Heb je zelf interesse om scheidsrechter te worden, informeer dan bij Geert van Dijk of Marcel Reuvers naar de mogelijkheden voor bijv. een opleiding.

Contact: scheidsrechters@fcklazienaveen.nl

Toernooien
In 2007 is vv Klazienaveen van start gegaan met het organiseren van jeugdtoernooien onder de naam Heigro Cup. In de jaren daarna werd het toernooi verdeeld over twee dagen en, na het samengaan van de jeugd, georganiseerd onder de vlag van SJO KZC’08. Het toernooi groeide door van twee naar drie dagen.
In 2011 werd het toernooi omgedoopt tot het Louis Wittendorp jeugdtoernooi, waarbij de Louis Wittendorp bokaal wordt uitgereikt aan het team dat over drie dagen gezien het beste heeft gepresteerd.
Nu niet alleen onze jeugdafdeling maar ook de seniorenteams zijn gefuseerd, zetten we de toernooidagen uiteraard voort. Het toernooi draagt de naam van de Rabobank, de hoofdsponsor van onze jeugd.

Contact: wedstrijdzaken@fcklazienaveen.nl